Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

29 Şubat 2016 Pazartesi

Sen Misin Eksik Parçam? - Zeynep Işıklar




KİTAP HAKKINDA
Kitap Adı: Sen Misin Eksik Parçam?
Yazarı: Zeynep Işıklar
Yayınevi: Müptela Yayınları
Tür: Aşk
Puanım: 4,5/5

Herkese merhaba :). Bugün hem çok romantik hem de çok seksi bir kitapla geldim. Zeynep Işıklar ile Ankara Kitap Fuarı'nda tanışıp kısa bir süre sohbet etme şansım olmuştu ve kendisini çok sevmiştim. Sen Misin Eksik Parçam? çıktığı andan itibaren alıp okumak istiyordum ve Esra Nazenin'de bu isteğimi baya körükledi :). İyi ki çok bekletmeden almışım okumuşum diyorum. Hayatımın şu yoğun zamanlarında beni strese sokmadan merakta bırakan aynı zamanda da keyif veren bir kitaptı.


Kitabımızın ana karakteri, Cemre, özgüvensiz ve kendince sorunlu bir kız. Bunun nedenini daha ilk sayfalarda öğreniyoruz. Yakalandığı Skolyoz hastalığı nedeniyle girmek zorunda olduğu ameliyatlardan sonra vücudunda kalan izler adeta ruhuna işlemiş ve orada kapanması çok zor yaralar açmış. Eski sevgilisiyle de yaşadığı bir durum nedeniyle o yara izlerini gören herkesin ona acıyacağını, ondan tiksineceğini ya da kaçacağını düşünüyor. Babasının şirkette çalışması için ettiği ısrarlara dayanamayıp işin başına geçtiğindeyse kahramanıyla tanışıyor.

Cemre'nin kahramanı, Tamer ise ne istediğini bilen aynı zamanda da istediğini istediği anda alan dediğim dedik bir adam. Hani böyle ayağı sağlamca yere basan, her lafında her hareketinde bir hükümdar havası olan sert erkeklerimizden. Açıkçası ilk başta hareketleri biraz ani, aşırı gelmişti ama onu tanıyınca yadırgamamam gerektiğini anladım. Ayrıca daha ilk anda Cemre'ye olan ilgisini belli etmesi, diğer birçok kitap karakteri gibi saçma sapan olaylara girmemesi de beni çok sevindirdi. 

Kitap boyunca Tamer'in Cemre'nin yaralı ruhunu iyileştirmesini ve Cemre'ye aslında onun nasıl güzel ve özel bir kız olduğunu kabullendirmeye çalışmasını okuyoruz. Tamer severken incitmeyen erkeklerimizden :). Çevresine karşı ne kadar sert ve katı dursa da Cemre'nin canını yakmaktan delicesine korkuyor. Asla yalan söylemiyor, onu incitebilecek her şeyden kaçınmaya çalışıyor. Aynı zamanda da fazlasıyla yakışıklı. Sizce de tam tapılası bir erkek karakter değil mi?

Ayrıca Cemre'ye her ateş parçası ya da güzelim seslendiğinde benim içim eriyordu. Hani o sahiplenişi iliklerinize kadar hissediyordunuz.


"Sana baktığım zaman ne kadar güzel olduğunu düşünüyorum ateş parçası. Her şeyinle, her halinle... Değer verdiğim, ihtiyaç duyduğum, senin yüreğin, ruhun... Ve dokunuşlarıma aç, sadece benim için yanan bedenin... Her zerrenle istiyorum seni. Her bir parçanı seviyorum."

Bu iki ateş ve baruttan hallice insan yan yana geldiğinde ise ortaya çıkan romantik sözcüklerin yanı sıra girdikleri ateşli tartışmalar, Tamer'in sınır tanımayan edepsiz diliyle Cemre'yi kırmızı yaptığı atışmalar beni kahkaha tufanına soktu. Bir de Cemre'nin kendi içinden Tamer' seslenişleri yok mu!


"Sağlam popo çam yarması!"

Değinmem gereken önemli bir nokte var: Cemre'nin ailesi. Sorunlu aileler okumaktan o kadar sıkılmıştım ki bu küçük aile beni fazlasıyla mutlu etti. Cemre'nin arkadaşı Ada'dan, Tamer'e kadar herkese anne-baba oldular :). Bu kitapta tanıdığım Tolga ise beni benden aldı. Hatta Tamer ile yarışabilecek düzeyde :D. En yakın zamanda Tolga için Mevsim'i okuyacağım. Aslında bekletip almadığıma çok sevindim. Çünkü hem değişen kitap kapağı yüzünden serim şimdi bir bütün olacak hem de Mevsim'deki hikayesine Tolga'yı çok severek dahil olacağım.

Yazarın dilini Bal Köpüğü sayesinde biliyorum ve çok seviyorum. Fazlasıyla akıcı ve hiç sıkmayan bir şekilde ilerliyor. Ayrıca aman şimdi her şey yerle bir olacak korkusu yaşamıyorum :). Bence kesinlikle okumalı, bu karakterleri tanımalısınız :). Son olarak kitapta beni en çok etkileyen alıntıyı bırakıp size keyifli okumalar diliyorum :).


"Onlar oradalar, tam elimin altında. Senin ruhunda olduğu gibi artık benim de ruhumda yer alıyorlar. Onlar oradalar ve sen bu yaralarla düzgünsün. Sen busun ve ben seni böyle istiyorum. Sahip olduğun her şeyle...
Uyu ateş parçası... Yarın yeni bir gün."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI